Fredag


En dag med några timmars jobb,
innan blev det en lunch som startade dagen på storken.

Halloween står bakom knutarna och i dag började jag
skylta om lite smått med spindelnät, spindlar och annat
plock som hör till. I morgon blir det fortsättning av det
tillsammans med Marie, det blir en bra lördag!

Julen är även något som står bakom knutarna, det märker
jag speciellt på jobbet, snart drar rushen igång. Vi bara
går och väntar på den på något sätt, vi får se hur bra vi
överlever i år och hur länge innan vi alla är slutkörda.
Här kommer lite inspiration inför julen, eftersom vi
fortfarande präglas av lågkonjukturen så håller vi extra hårt
i gamla traditioner och det är det som är inne i år.
En riktigt klassisk jul, nästan lite "som det var förr" bak i
rygg raden. Denna jul inspireras också mycket av marakesch
(stvning?!) i alla dess former, jag älskar när julen inte bara
innehåller rött, brunt och grönt. Det är tråkigt!
Gör din jul till din egen, färgsprakande och utstickande
jag tror du kommer gilla den ännu mer då;


 

 

 

 

Bilder från Interflora Jul inspiration Julen 2009 på Brandstationen Viktoria
i Uppsala!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0