Det är skönt att vara på rymmen, speciellt i stockholm

Vaknade till en Solig, kall och helt underbar morgon, 
kan man ha en bättre start på dagen ? 

Jag ÄLSKAR stockholm,
jag har i dag verkställt i mitt huvud att jag verkligen
verkligen vill bo i stockholm faktiskt. Att bara komma
till centralstationen gör en så glad och även fast jag
var lite förvirrad med vart jag skulle, viken tid jag
skulle passa och andra tankar som snurrade runt i mitt
ganska så stora med tomma huvud, kännde jag ett stort
lugn över att en en gång vara i StorStaden!

Jag har suttit på tåget i snart en timme redan, tiden det
går ju undan ändå, efter 20 minuter var jag så rastlös
att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. 
Mitt magknip börjar sakta men säkert försvinna och jag
känner mig inte lika nervös längre, det är skönt.
Dock börjar det knorra i magsäcken och dom där lufthålen
behövs fyllas ut med nått. 
Jag kan inte välja om jag ska gå på en kall eller varm rätt,
det återstår att se framme hos kocken!

En sak till jag vill ta upp är Plastpåsar!
Dom är otroligt fula, dåliga för miljön och går sönder lätt. 
Jag läste nyss en artikel och i den stor det att plastpåsen 
har blivit förbjuden i;
Kenya, Kina, Los Angeles, Indien, Sanfransisco, Sydafrika
och uganda.
När är det dags för våran tur undrar jag och har undrat ett
väldans bra tag nu, typ i en massa år.
Tänk va lyxigt dessutom när du går och soppar och kan
bära dina shopping fynd i en fin hård designad Hård bag.
Tummen upp för vardags lyx!!






Kommentarer
Postat av: jo to the anna

Ha en underbar helg nu!! Vi får höras när du kommer hem igen:D

2009-10-16 @ 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0