Jag önska att jag var en sån som inte tänker alls



Jag lyssnar i detta nuet på Melissa Horns nya Album,
jag kan ju inte säga något annat än att jag visste att
jag skulle Älska det !
Hon är så klok, sätter ord på saker och ting så bra och
är en riktig mys jänta, skulle jag tro.
Jag tror hon är en stark person och vet hur man kämpar,
jag skulle så gärna mer än allt vilja träffa henne.
Jag har faktiskt så många frågor över hennes musik
och jag blev kär i henne första gången jag hörde hennes
ljuva pipa.
Jag ska bjuda över henne på en kaffe och en Dark Mint
choklad bit, det skulle hon nog vilja ha tror jag.

Jag är så nervös i mag gropen, 
det blir jag alltid vid såna här tillfällen.
Men ni förstår ju själva vad jag menar att jag skall resa
helt själv,
vilketjag aldrig i hela mitt liv gjort tidigare. 
Jag känner mig som ett barn, jag blir ett barn, jag har
inte ens köpt min egen biljett, för det visste jag inte
hur jag skulle göra.  
Jag blir faktiskt arg, lessen och besviken  på mig själv
och så klart går det ut över min mamma som har hjälpt mig,
det gör lite ont...
men inte förns jag har något tryggt i mitt liv att luta mig
mot kommer jag kunna vända mig till mig själv och
fråga och veta vem jag var och är. 
Och nu tänker jag så klart en massa, och nått blev nedskrivet. 
Nej, glugga igen kakhålet nu Sara, som min twin sistah 
skulle sagt om jag hade henne vid min sida just i detta nuet. 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0