Tisdag


Jag älskar mitt jobb,
så fruktansvärt mycket, jag vill aldrig gå hem om dagarna.
Ganska lugn dag i dag, vilket betyder mycket skapande när
kunderna inte står på kö och hojtar.
Även fast människor i bland är dumma i huvudet och inte kan
tänka ett dugg själv, det finns inga konstiga frågor bara konstiga
svar ?! Det tror jag varken på samtidigt som jag verkligen gör det.

Lunch med Ladies satt kanon bra på plats,
fast jag bara hann slänga i mig lins ´soppan och slänga ur mig
några ord innan lunchen var över igen.
Det går alltid så fruktansvärt fort tycker jag.
Jag ångrar att jag inte tog ett Yoga pass när min TUR, tänka sig
jag hade tur kom och det fanns en plats över. Hon gav bort den till
någon annan och körde gymmet i stället, bättre träning så!?
Ingen aning.

I morgon är en ledig dag,
vilket är skönt som bara den, jag har saker att stå i vill jag lova.
Jag är även otroligt nervös, jag kommer kanske hoppa på fel tåg,
hamna i jokkasjervi (haha, stavningen är bäst) eller tappa bort mig.
Jag kanske dör, då dör jag ensam som en liten ynkla prick om
jag krockar.
Jag känner mig själv mycket väl och jag kan ju säga att något av det skulle
mycket väl kunna hända, nästan skratt retande...
Javisst, denna kvinna skall ut och resa, dit hon aldrig vart förut!

på tal om en annan resa, ta mig tillbaka;



















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0