2009-10-29


Stress, stress, sress på jobbet hela dagen
sjukt mycket att göra och vilja göra fast tiden
inte räcker till, jag tog i så jag höll på att storkna
då jag i morgon är ledig. Halva jag är nöjd..

I går batalade jag räkningar och i dag betalade
jag den sista,
så på lunchen blev det tröst shopping av nödvändigheter.
Jag är nöjd över mina köp, dom var behövliga och 
det enda som fattas i mitt liv just i detta nuet en ny Parfym,
ett nytt kitt av rengörings grejer och återfuktning (Stress
försämrar ju hyn nått så kopiöst mycket tyvärr) och en ny
mascara.  
Har ni börjat funderat över julklappar ännu?
Det känns som det enda jag hör folk prata om relaterar till
dom där jävla julklapparna.

I morgon har jag bestämmt mig för att sova ut,
inte allt för länge dock.
På lördag blir det jobb 09-15 på dagen och sedan 21.30-03.00
ca på Le Park, det skall bli spännande och jag säger bara en sak;
Cashinga!!!!
Jag kan behöva vila ut lite!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0