Kaffe reps besökar dag


I går blev det en kvälls fika,
efter den en spontan bio kväll, för min del, då biljetter
redan var bokade till filmen This is it och den ville ju
inte jag heller missa.
Jag hade för höga förväntningar på filmen och trodde
det skulle vara en dokumentär aktig film, så jag blev
lite besviken även om den var hur bra som hellst.
Det var ju Michael vi såg, resten listar ni ut själva, Kung. 


Jag sov ingenting i natt, jag var rädd som ett litet barn, 
fast det är jag ju nästan alltid. 
Därför vaknade jag på en konstig sida av mig själv, lustigt
humör och jävligt dryg, ürsäkt till dom som fanns i min närhet
dagen till ära! 
I dag har det blivit ett besök hos Caroline så fin då hon
varit hemma en sväng och hälsat på.
Kaffe rep och en favorit i repris av våran skräckfilm vi
gjorde för ett tag sedan. Dags för en ny och mer genomtänkt
tycker jag nästan.
Dagen avslutades med ett tränings pass bestående av;
Abs pass, spinning pass och simmning. Jävligt skönt !!
Jag blev så glad av att se Linnea i dag på gymmet, vi verkar
aldrig ha tid för varandra längre, känns det som.

Jag letar outfit till på fredag, vet ungefär vad jag är ute efter,
men jag kan inte hitta det där lilla extra passande som bara
hänger där och skriker mitt namn.
Någon som har lust att ta en sväng till Gränby innan fedag?!
Slå en pling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0