...


... jag har gjort det !
det jag fruktat hela dagen, ett 75 minuters spinning pass
och fan vad jag är bra.
Jag försökte le under hela passet för att lura mig själv
men jag gav nog bara "jag vill döda någon så jävla hårt
just nu blickar" åt alla håll och kanter. För det var inte förns
i fredags jag satt på just cyckeln sörrni. 

Jag kom på mig själv att le och ha en "jag mår så jävla bra
feeling" i kroppen när jag gick från jobbet i dag. 
Vart fanns den feelingen under dagen kan man undra?!
Som att vända ett blad i en bok, jag blev fan rädd för mig själv. 
Men såklart på ett possitivt sätt. 
Dessutom har jag jul pysslat hela dagen och pyntat i både fågel
och fisk arean och jag skulle nog kunna tänka mig att ha lite 
jul känsla i år ändå, men bara om jag får dricka hunda liter 
glögg och all inredning här hemma är i vitt och silver. 
Inget rött och brunt, då tänker jag spyyyyyyyy på julgranen 17'
ggr om tills den åker ut. 

Har ni handlat julklappar?!
Alla säger att jag är dum i huvudet som inte har tänkt tanken 
så där genomtänkt ännu, så jag kanske skall trycka på hjärnkontoret
och lista ut va dom skall ha dom små liven.
Men först, betala räkningarna, låter som en bra idee enligt mig själv.





Jag känner att det är dags för fest, fest, fest. 
Det skall jag se till, På Lördag skulle ni bara veta...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0