'


Det är kol svart ute och det har det varit sedan jag vaknade i morse.
jag känner mig sjuk och har smärtor att jag avlider, jag kan förstå
hur det är att föda barn vilket jag aldrig kommer att göra om det skall
fortsätta så här.
Jag tittar på ZoZo och gråter medans jag tröst äter allt jag får tag på
och som finns i kylskåpet. Jag bokstavligen trycker i mig och mår illa. 
Jag tröst beställde en ny söt och bedårande morgon rock och ett par
nya tränings brallor bara för att jag hade lust att ha nya såna just.
Jag känner mig riktigt ensam vart jag än är och vilka jag än är med och
har inte tid för nått jag skulle vilja göra alls...

... ännu en vidrig söndag, veckans äckligaste funderar dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0