'



En bra dag på jobbet, som alltid, dessutom med Monkan
och då kan det inte bli bättre.
Stängde och jobbade själv sista timmen, väldigt skönt det
med ibland faktiskt och efter en ruschig dag med konstigt
folk få tänka för sig själv en stund.
Vi har en ny slav på jobbet, dock bättre än den förra, jag täker
köra med henne i morgon om jag inte är på topp, älskart! 

Träningspass avklarat med förvåning över hur mycket människor
det var på gymmet just i dag, köer till allt typ.
Nystart på måndagar, kan det vara så att hela jordens befolkning
alltid tänker så?!
Det märks att man brukar ta pass vid denna tid om det inte blir
gymmet.. Skönt och välbehövt hur som hellst!

I morgon skall jag skapa på som attsingen har jag bestämt,
fast just nu känner jag mig helt tom av inspiration och nytänkande.
Jag känner mig mest lost, helt förvirrad och kraft lös dessa
dagar. Jag har många saker att pricka av på min lista, samtal att
ringa, möten att boka in, planeringar av olika slag bla bla
och jag känner mest för att gråta.
Jag har alltid kunnat haft hundra saker och bollar i luften, vart har
det tagit vägen någon stans ?!
Jag vill ha mitt gamla jag tillbaka, det var fan bättre än det här.
Klockan är 23.10 och jag borde sova, jag har nog sett varenda
avsnitt av Simon and Thomas inrednings program så varför
inte se ett till innan jag sluter mina blå, dom är ur mysiga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0