'

Kom nyss hem från jobbet och min middag
i dag blev den samma som frukost: Ägg, fil och en smörgås.
Jag har tagit en lång dusch, vädret får en att känna sig äcklig,
okej om det var snö på backen men de är geggamojja så långt mitt öga kan nå.
Jag har ont i alla leder, alla kroppsdelar som finns, mitt jobb tär på hela mig.
I dag är det en sån där vidrig och deppig dag, som man ibland måste tillåta sig själv att
ha annars går man sönder.
Jag tänker tillbaka på gårdags kvällen och kommer ihåg hur glad jag blev när jag träffade
min tränings date.
Jag fick vara vid hans sida och jag skrattade för att han tillät mig att göra det. Mitt humör
från den stunden förändrades tusen gånger om på kvällen då det blev ett kaffe rep och
jag var inte mig själv.
Jag fick vara på det humöret och vara vilsen för att dom tillät mig att vara det.
Ni förstår nog aldrig hur mycket ni betyder för mig, hur mycket ni alltid kommer att betyda
för mig, jag önskade att ni kunde förstå! Jag är så lyckligt lottad.

Nej, godnatt, i morogn blir en bättre dag !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vädret är bajs men imorgon blir det najs! // Brandtis

2009-11-05 @ 23:58:19
URL: http://linneabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0