'


Min fredag spenderade jag tillsammans med den
bästa släkten som finns på denna jord och alla mina barn.

Dom växer och blir så stora så snabbt man hänger knappt
med mellan svängarna längre.
Felicia fyllde 8, den största i kullen och jag och min farmor
tog med henne på en shopping runda på stan och avrundade
med en fika. Hon älskar skor, kläder och mode över huvud
taget. Hon kommer bli något riktigt stort när hon växer upp,
det vet jag. Man kan säga att vi har mycket gemensamt. 

Jag vet vart jag fått en hel del ifrån, min farmor. 
Vi gråter lika mycket hon och jag mest glädjetårar över att 
vara så lyckligt lottade att ha varandra, utan varandra skulle
vi inte stå där vi står i dag. 
Hon är den starkaste, modigaste, snällaste och kärleksfullaste
människan jag vet. Hon har 15 barnbarn och har tagit hand om 
alla oss nästan dagligen och även handskas med den hårda
vardagen. All heder till dig, jag beundrar dig. 

Wille lill kusinen han är mer för hår och vägrar klippa av sina
blonda lockar, han vill alltid ha det lite längre.
Han kammar sig framför spegeln säkert 25 ggr om dagen och
älskar att prata håt och pilla i andras.
Han älskar att leka med dockor, älskar kläder och har en rosa
pjamas. Han använder nagellack dagligen och är kär i en kille
på dagis, han tycker att det är äckligt att vara kär i tjejer.
Wille är 4 år och jordens mysigaste kille.
Han kommer även han bli något stort, det hör ni väll !

I går efter jobbet blev det smaskigt och mys hemma hos mig framför
en film med mina hjärtan som jag saknat denna vecka!
Jag kommer inte ha något liv denna vecka, det är den jobbigaste hitills.
Bit ihop, jag kommer gå med saknad upp i halsen och säkert gråta
en skvätt, jag är ju trots allt som farmor min.
Vi uppsakattar alla små saker här i livet, det är dom vi försöker ta vara på.

 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0