Ångest söndag igen



Nu känns det skönt, på ett eller annat sätt så gör det faktiskt det.
Nu vet jag vad som väntar mig framöver och det är verkligen bara
för ett tag, sen har allt ordnat sig och jag är redo att göra allt det
där jag vill, riskera och våga, vara fri och sväva bland annat...
Jag känner just nu att jag har tagit ett stort steg och kommit lite
närmare till att vara helt självständig, det känns otroligt skönt.
Jag är bara argare på mig själv på ett sätt, 
gjort är gjort och nu fixar jag ju till det här, jag borde vara stolt över
mig själv. 
 
Jag sitter och tittar på Idol finalen som jag missade i fredags då det
blev en after work med ninni och linnea på storken öven en kopp
kaffe och en bit mat. 
Det var mysigt, riktigt mysigt. Sånt uppsakattar jag så sjukt mkt. 
Det är skönt när man vet att vi alla har en helg av jobb, ska inte göra
något allt humör tillsammans, då mår man lite bättre. Vi har alltid
varandr!

Jag funderar på att åka in och träna en sväng, jag har ändå inget 
annat för mig och kan ju inte sitta och häcka hela dagen inne för
att det är skit väder ute. 
Skitväder kommer det ju vara ända till mars typ, lika bra att vänja sig
liksom.
Just nu behöver jag Linnea, jag känner mig ensam och på ett konstigt 
livs humör.Hon verkar aldrig sluta jobba i dag.  Hejsvejs


Mina "be happy pic":


 






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu blev jag gladis! Du förgyllde min annars så tråkiga jobbdag. slutar inte förräns om 2 o en halv timma :( Slår dig en pling senare! Dom där bilderna gör mig också lycklig! Sol, bad & sina bästa vänner. Kan inte bli bättre

2009-11-15 @ 16:42:22
URL: http://linneabrandt.blogg.se/
Postat av: k to the b

<3. saknar dig

2009-11-15 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0