Fullspäckad Lördag



Gårdagen på Ringblomman var lugn, som in i graven.
Lite pyssel här och där och en massa fika i form av
kaffe, smörgår med paprika och chocklad. Vi ville inte
deppa ihopa allt för mycket, så vi åt i stället, smart där.

Natten på La Park gick bra, det var kul och jag älskar att
se 65+ arna skaka rumpa och dansa porr dans som om
livet aldrig tog slut!
Lite intriger och avundsjuka fick jag alls se, hur trevlig och
mysig personal som hells, jag fick även en arg och dum
kommentar här och var av avundsjuka för att jag stod
med den snyggaste och skönaste mannen på hela stället.
Vakten och mickis pappa, haha.
Du ska vara stolt att ha en sån härlig pappa Mikkeley,
och han ska vara stolt över att ha en sån underbar dotter!

I går mellan passen var det också även en sväng av
någon slags familje träff här hemma. Mormor kom förbi
på mat och dryck, blev full och snubblade ut i bilen när jag
skulle skjussa hem henne.
Robin och hans fjälla var här, går inte att beskrivas, måste
upplleva med egna ögon, herrre min gud, låt mig skrika ut
detta uttryck. Jag börjar förstå erat tänk vid den ålderna
må jag säga.


Jag längtar till nästa fredag, då linnea har sitt födelsedags kalas och hon 
inte längre är en tonåring!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att det gick bra raring! yes fredag kommer bli nice! LOVE

2009-11-01 @ 18:00:41
URL: http://linneabrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra att det gick så bra darl =) Haha, men vadå för kommentar?? du måste berätta.

Jag är mycket glad och stolt. Men jag är även mycket stolt över att ha dig som min vän <3

Ses vi i morgon på en fika eller? PUSSSSs

2009-11-02 @ 22:33:55
URL: http://michaelage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0