När natten är här ska jag lämna allt tillbaks, vinet och skulden jag har


En ledig måndags morgon var precis vad jag behövde
denna måndag.
Jag satte klockan på tio, låg och mös till elva och studsade
upp tillsammans med Lasse som vråla ur dator högtalarna
och jag började dansade medans jag dukade fram en god
frukost. Gröt, äggröra och en kopp the.

Helgen bestod av jobb, alla tre dagarna men det hindrade inte
mig från att dricka några glas vin och gå ut och dansa på det.
Det var otroligt länge sedan jag var ut och jag hade nog glömt
bort hur kul det kan vara.
Jag har en ny favorit, cocos hawaii drink, kan endast blandas
av den blonda lockiga nere i baren. Som det lät ?!
Synd på vädret i går då första advent invigdes vid slottet med
raketer och sång, det  är så mysigt.
Vi drack glögg, åt lusse bullar och måsartkulor tills vi rullade hem.
När jag kommer hem bjuder jag på bilder från i lördags,
carro har min camera nämligen, så blire när man inte kan hålla
koll själv tydligen.

Jag är nervös,
jag skall gå på step intervall i dag, som jag inte gjort på år och dar.
Innan blir det så klart ett abs pass, döda mage är så jävla underbart!
Jag älskar min nya morognrock, hur mysig är den inte liksom
den är ljusrosa med volanger och en luva, jag är kär;

   






Kommentarer
Postat av: Tessen

vilken sötis morgonrock! ^^

kul att du börjat skriva igen

2009-11-30 @ 23:39:23
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0