2009-11-17


En mycket bra dag,
många skratt och galna berättelser med Marie.
Vi fick någon knäpp som vi alltid får när vi jobbar
tillsammans, vi bytte alla lampor i hela taket och
gjorde om i butiken.
WOW, den reaktionen av bara ljuset ska ni veta,
nu ser vi varndra och allt som finns i butiken.
Nu skall vi slutgöra våra planer på torsdag och bygga
om totalt i mitten, förändring är viktigt och faktiskt
alltid ett stort stort nöje.
Amandalisious kom förbi i dag,
det var skönt att se hennes face och gadda ihop sig
med henne lite snabbt innan hon skulle kasta sig iväg.
På lunchen blev det en träff med två andra favvolisious
och dom har alltid nått som gör ens dag att berätta.

Klockan är snart elva, jag åt middag klockan tio då jag
kom hem, inte bra, inte bra.
Skall jag vara ärlig, så var det riktigt tung mat dessutom
Hamburgare med bröd.
Jag var fan i mig värd det, ja det var jag. Så Godnatt !


Kan ingen gifta sig snart, jag är sugen på att göra dessa:

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0