10 nov



Jag går i kväll och lägger mig med gott samvete,
jag har presterat mitt bästa på jobbet och allt
juligt och pynt har åkt fram. Vi slavade som djur
för att få allt klart.
Jag tog i morse en power walk tillsammans med
amanda (okej, det var ganska lamt) men vi jorde
det och efter jobbet var jag och gymmade, stenhårt.
Jag hade så mkt kraft och energi att jag inte ville
sluta spring och jag pushade mig själv tills jag höll
på att bokstavligen dö, det är så det skall vara och
kännas.
När jag kom hem, 22.00, var jag skit hungrig och inte
ätit sen 12 vid lunch så stoppade jag i mig en tallrik
mjölk med flingor och en hårdis med ost och röd
paprika. Med detta vill jag säga, ät för bövölen efter
träning människor, man kan aldrig somna med tom mage!

I morgon väntas det jobb,
jag hoppas på att morgon dagen går fort förbi. Varför
har jag ingen aning om.
Det var min dag, god natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0