Just one of does days


en god lunch, kunna andas några varv från allt som varit
under dagen är så himla skönt, bort från allt och sen tillbaka.
Kallt är det, otroligt kallt, jag gillar det faktiskt på sätt och vis
och jag tror det är så att man skall frysa ihjäl i december.
Det har gud sätt till?!

Jag är super glad i dag, försöker komma på vad det är som gör
att jag känner mig så happy. Jag kan inte komma fram till ett
enda rimligt svar på den frågan.
Huvudsaken är att jag är glad och mår bra även fast jag är trött
och utarbetad varenda morgon och kväll.

I morgon är det en ny under dag,
jag saknar att mysa i en svart soffa i ett gult och toppigt hus
med öppen spis och kunna tvångs mysa med Lille boe just nu..
Så det så.., Gott natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0