Hjältemod


Svenska hjältar visades på kanal 4 och jag grät som
ett litet barn, det är något mycket fint.
Jag kännde att jag hade många fina människor att se
upp till i två timmars ögonblick, vi måste visa ännu mer
hur mycket vi älskar varandra och finns där för varandra.
Att få någon annan att le är en vardagshjälte, glöm inte det.

Det är mycket på jobbet, vi biter ihop, kämpar och hjälper
varandra. Vi offrar våra luncher, börjar två timmar tidigare
på mornarna och slavar som djur.
Nått jag inte tänker dra in på är kaffe´koppen, utan den kan
man ju lika gärna dö redan nu, funkar inte utan en sådan
förstår du.
På Onsdag har jag en ledig dag, phuu, då har jag mycket
att stå i.
Julklapps handling, besök, möten, allt sånt där viktigt...
Önska mig lycka till, jag skall på ett viktigt möte som kan
betyda sjukt mycket dessa dar.



jag känner för att fixa till mig, dansa, dra på nå kortkort och
dricka en massa mumms.
Skall man behöva vänta till juldagen?! Jag säger upp mig!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0