Harmoni, vad är det igentligen, finns det en sådan ?


Jag har haft några bra och mysiga dagar känner jag.
Jag är glad och med ganska bra och stark harmoni
med min kropp.
Jag är så glad att jag har vänner i mitt liv som får mig
att le, känna kärlek och kunna berätta allt för.
Jag känner dock att det är några jag just nu saknar som
jag inte träffat på länge. Oc´h just i k´väll saknar jag
även sambo livet, otroligt otroligt mycket.

Jag jobbar, tränar sover och äter, det är mitt liv för tillfället.
Har nyss käkat en supergod middag med min syster efter
en springtur i spåret på 7 km och det var skönt efter dagens ¨
rush på eftermiddagen. Precis vid stängning såklart,
folk borde veta bättre!!
Ska snart in till stan för ett natt pass på Le Park, jag är faktiskt
så himla tacksamm till min vän som tänker på mig i sånna
här stunder. Och att jag får ställa upp, du är en ängel!

I morgon ÄNTLIGEN en ledig dag, jag jobbar fan ALLTID!



Make Love !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0