Glitter och kallt


Jag ligger och drar mig i sängen ännu,
jag kikade ut genom persiennen och fick se att det glittrade
vilket var hur mysigt som hellst. Jag vågar inte känna om det
är så kallt att man fryser ihjäl jag kommer ändå inte ur sängen.
Jag har träningsverk i vaderna och kan inte räta ut dom, jag
kan där med typ inte gå?! Ser ut som en anka som fått en pinne
i stjärten. typ. 

Bokade nyss ett spinningpass med min fett förbrännar kompanjon,
vi får väll se hur det går, kanse mjuknar upp under dagen. 
I morgon har jag bestämmt att det blir en road tripp, hoppas någon
är på den iden.
Vi ska till outlet och kika runt, jag vill fynda som bara den
.

Nej, frukost och tv mys it is, sedan ringa några viktiga samtal och
boka tider och grejer. Sånt där man bara hatar att göra, nödvändiga
stuff! Ha en bra Onsdag ( man har dessutom glömt att det är lill lördag
                                     för vissa människor även nu för tiden )


Våran riktiga lördag på Platina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0