'

Kom hem till jordens godaste mat,
Chikken med klyft potatis och godaste såsen.
Fan va man blir glad alltså, när det är lite godare och lyxigare
mat mitt i veckan. Ingen korv liksom, nästan en uppenbarelse
!

En härlig dag på jobbet,
en stressig dag på jobbet och en fullt upp att göra dag
på jobbet. Ja, precis så var dagen och jag ville hinna med allt!
Jag gömde mig några gånger för kunder jag visste vilka det var,
dryga, veliga och stroppiga sådana. Okej, jag vet att det är fel
men vafan man pallar ju inte när man har annat att göra istället.
Jag fick på näsan, alla gjorde som jag och jag är inte den som
den där dåliga Expediten ändå. Så jag körde med den strikta,
raka dagisfasonen, funkar alltid. Dom andra skrattade innifrån
skyffet, jag ska nog allt ge igen ska ni veta!!
Nu blir det en kopp kaffe och bonde söker fru med min mor,
hon kan inte slita sig från det.
I morgon jobb igen och en lunch med min älskade, älskade fasten,
äntligen!

Jag blir besviken och ledsen. Inte ens en tanke, inte ens ett ord
och inte ens en vink. Jag litar inte på någon, ska aldrig göra det
till hundra procent... Fan ta er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0