'


Ny dushad och fresh ner gosad i min rosa morgonrock
i soffan med en kopp the, Lipton forest fruit i pyramid påse. 
Det har blivit en vana, när jag är ledig dagen som kommer
har jag alltid tid med lite tv mys framför tv:n som avkoppling
för omväxlings skull. 
Det har även blivit en vana, att titta på Sisters and Brothers och 
jag stor bölar varje gång, genom hela programmet. 
Mamma undrar om jag fortfarande är deprimerad och mår dåligt, 
stackarn att behöva oroa sig i onödan. Det är ju bara sorgligt
i programmet. 
Saken är den att jag mår Skit bra, det har liksom vänt allting 
och jag känner verkligen att jag njuter av mitt liv igen!
Det är en sån underbart skön och gästvänlig känsla och jag 
ska se till att få ordning till hundra procent, ut med gamalt 
skit och in med nytt bra, bara bra och starka grejer. 

Lunchen blev inställd, lill kurren blev sjuk just i dag, attsingen. 
Krya på sig lill jänta !



Jag saknar denna jänta, känslan är alltid större när hon varit hemma. 





 

Kommentarer
Postat av: carro

pluttis! <3 :)

2009-12-02 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0