På öppet hav


I dag åkte vi båt,
jag blev sjösjuk, åt räksmörgås och shoppade på taxfreen.
Vi kom hem med en massa drickbart till våran åre resa och
jag slog även till på en perfym och en mascara, happy lady.

Båten var rosella, liten på utsidan men stor på insidan och man 
gick lätt vilse, tur vi hade våran före detta ville viking med oss.
Hela dagen gick åt, nu har vi mycket att stå i tills vi åker och
jag jobbar i morgon dagen innan avfärden. Hur ska vi hinna ?!
Hur som haver, jag saknar jobbet faktiskt, konstigt nog, eller hur
man skall uttrycka sig.
Jag har ägnat kvällen åt att packa, jag skrattar åt mig själv, jag
kan inte packa. En väska var det sagt, it aint gonna happen!

Att resumera båtresan var det det värsta jag gjort i hela mitt liv!!
vi försökte härda ut;
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0