Little love skirt


Jag kom på tusen saker efter mötet jag skulle sagt,
jag var nervös som fan, jag brukar aldrig vara det.
Dessutom vill jag typ inte ens det här, va håller jag på med ?!
Eh, det kan vara bra ändå, då vet jag ju att jag duger
till nått och är jävligt jävligt bra på det jag gör.
Ibland är det skönt att kunna vraka och välja bland
uppdukat när det väl är så i livet...

Skönt med en sovmorgon i morse, nannade i hur
många kvartat som hellst, kom liksom inte upp ur sängen.
Jag vet exakt vad det blir i julklappar till alla nu så gott
som, saken är att jag knappt hinner köpa dom någon 
gång. 
Nu börjar mina julkänslor faktiskt att dra sig tillbaka något
så fruktansvärt mycket och svalna igen. 
Jag visste att ju närmre vi kommer dessto mer känslor 
börjar brinna och det satte igång i dag när farmor min 
kom förbi på jobbet. 
Hon vet, vi vet, vi gör allt för att ta oss igenom det tillsammans!
Hon är en av de bästa jag någosin kommer att ha, jag 
älskar min farmor obeskrivligt mycket. 
Något som tar mig framåt då tiden tycks stå still och bara
trycker på utan någon luft är nyår i åre och Juldagen hos
min käraste vän.

Min nya kjol är bedårande, 
little lovely skirt heter den och det är precis vad den är. 
Den passar mig, när jag vill vara söt och bedårande. Det 
vill man ju vara någon gång i bland;


 det blev även en fin kofte, allt från Vila, älska vila!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0