Det har gått några dagar


Min jul var mysig,
det godaste med den var farmor och farfars kalopps
och det roligaste med den var mormors brända socker-
kaka som hon inte hade en aning om att det var svart.
Jag fick fina klappar, men dom bästa gav jag bort och jag
tror jag aldrig köpt så dyra julklappar i hela mitt liv.

Jag har äntligen jobbar klart, 18 dagar i sträck, många
av dom 08,00-20.00 och även 5 timmars pass efter på natten
och är sjuk som ett litet barn.
Jag har inte haft tid att träffa någon och har jag gjort det
har jag inte varit något roligt sällskap alls.
Så nu får jag tid för mina änglar, Äntligen!
På onsdag åker vi till ÅRE, där jag aldrig varit förut och
firar det nya året, jag längtar så det pirrar i mag gropen!

Nu är det mellandags rea shopping som står på tapetet och
umgås med mina änglar och jag ska pussa ner dom av
kärlek. Jag vill shoppa något sexigt, varmt, skoigt, sminkigt
och en ,assa ska ni veta!


Jordens sjukaste sara, men inte syns det ?!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0