Bio och got mat i gott sällskap


En stressig dag på jobbet och en jävligt bra
dagskassa, hoppas ändå på mindre kunder då jag
i morgon jobbar själv. Annars tuppar jag nog av
och tappar humöret. Men jag är taggad för att jobba
i morgon och älskar att jobba!

Det vart lite mami time efter då vi gick ut och käkade
och gick på bio, Bröllops fotografen blev filmen vi såg.
Tidvis rolig, härlig förändring men trist och långtråkig
tidvis med dåligt slut. Ingen höjdare ändå.
Maten var därimot tippelitopp mot höjden och på måndag
måste jag börja banta tror jag.

I går kväll var det hur trevligt som hellst med glögg, mat
och rödvin i massor. Många skratt och jag fick veta så
många hemligheter, intriger och fick veta vilka som håller
varandra om ryggen eller inte inom hela konceptet.
Det fanns saker jag fick veta som jag önskade jag inte
visste om just nu och saker jag bara var tvungen att veta
mer om, smaskiga "hemligheter" så att säga.
Spriten talade en hel del och man får ju inte vara dum utan
jag tog tillfället i akt och kanske till och med var lite fräck ?!
Eh, en världslig sak.

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0