ÅRE ÅRE ÅRE


ÅRE VÄNTAR PÅ OSS ÖVER NYÅR
och jag kan ju styra om mina planer över bara några sekunder.
Det är 3 och en halv vecka kvar, bara 3 och en halv och låt oss 
få julen överstökad så vi kan få kasta oss ut i backarna och känna
oss fria som aldrig förr. 
Vara snygga som aldrig förr i backarna och sjunga högt och glatt
på after skiin.
Rulla oss i snön helt nakna och sedan hoppa in i en stekhet bastu
med några kalla öl som vi är tvungna att springa ut i snön och hämta.
Vi är fyra skjuförer (stavning?) på två bilar, det känns säkert må 
jag tala om. 
Jag är lycklig, det hör ni väll, otroligt lycklig och jag vill att tiden skall
rinna iväg till dess. 
Först tar vi väll julen, jobb och åter jobb, sen gröten, klappen och 
sedan draaaaaaaaaaaar vi !


Jag är en glad tjej, fast blekare än så;








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0