-


En dag i barkarby på outlet, vilken julstämning man fick
vill jag lova. Där var det allt mysigt ni.
Jag kom hem med en ny väska och ett par nya skor, fast
igentligen skulle jag köpa julklappar, men det vet jag ju vart
det finns. Här hemma liksom..
Något mindre mysigt var att vi fick sitta i bilkö från stockholm
och nu är mina ögon så tunga att dom snart sluter sig helt
för kvällen. Vissa hade det skönt och sov igenom halva på
sidan om ratten, dom var som små barn på kvällen i bilen.
Någon bilolycka hade tydligen rabbat någon, det var snorhalt
på vägen så det kan jag förstå, dom stackarna!
Vi körde även förbi avfarten på vägen dit, så vi fick oss ett
äventyr att skratta åt, sånt gillar jag.
Någon annan där bak var bara sur, hon hatar nämligen att bara
åka runt haha våran egen klämcheck pralin.

I morgon är det jobb,
sedan hem till chefen på kvällen och fira henne, jag hoppas på
glögg i mängder. Hon fyllde ju 50 i förra veckan och tog lång
ledigt så nu ska vi allt stöka runt i hemmet hennes!

Nu; Nötmix och mami tid framför tv:n.
Vi är karl fria hela veckan, vi är tre kvinnor i huset och vi älskar
det så jävla mycket alla tre. Skönt var ordet, gudomligt skönt!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0